با این بخش بیشتر آشنا شوید!

دستگاه بسته بندی توزین دار
امروزه در صنعت بسته بندی ، دستگاه بسته بندی توزین دار یکی از پرکاربرد ترین دستگاه های بسته بندی می باشد که به دو گروه دستگاه بسته بندی توزین دار افقی و دستگاه بسته بندی توزین دار عمودی تقسیم می شوند .
عموما دستگاه بسته بندی توزین دار یا دستگاههای پر کن ، کاملا اتوماتیک بوده که به منظور پر کردن و بسته بندی محصولات مختلف بر اساس فاکتور های وزن و حجم ، عمل می کند .
در دستگاه بسته بندی توزین دار با تعویض هد دستگاه ، می توان محصولات مختلف در اشکال و اوزان متفاوت را بسته بندی نمود .
در بین انواع دستگاه بسته بندی توزین دار ، دستگاه دو توزین و دستگاه چهار توزین از پرکاربرد ترینها می باشد که میتواند در صنایع مختلف و برای بسته بندی محصولات گوناگون از جمله مواد غذایی مختلف ، انواع مواد پودری و ... مورد استفاده قرار گیرد.
دستگاه بسته بندی توزین دار مجهز به ترازو و چشم الکترونیکی دقیق و سیستم پی ال سی به منظور کنترل دقیق کلیه مراحل بسته بندی می باشد .
همچنین در دستگاه بسته بندی توزین دار کاسه هایی به منظور وزن کشی مواد وجود دارد که این کاسه یا کاپه ها از دقت بسیار بالایی در توزین برخوردار هستند .
بر روی دستگاه بسته بندی توزین دار ، سیستمهای جانبی دیگری نیز قابل نصب می باشد . از جمله این تجهیزات می توان به دستگاه تاریخزن ، سیستم غبار گیر ، سیستم تزریق گاز ازت و ... اشاره نمود.