آشنایی با بسته‌بندی‌های طبیعی بدون پوشش و فاقد موادشیمیایی

  • تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۰/۳۰
  • بازدید : ۲۵۴۶
 آیا شما خواهان بسته‌بندی موادغذایی سالم و سازگار با محیط زیست هستید؟ جعبه‌های کرافت بدون پوشش و فاقد موادشیمیای بدلیل تغییر ظاهر طبیعی‌شان مورد استفاده هستند، بسته‌بندی سفارشی کرافت برای نانوایی‌ها، مناسبت‌ها و یا مشتری‌هایتان بسیار مناسب و مفید است.

بسته بندی های طبیعی با مقواهای طبیعی قهوه‌ای دارای چگالی کمتری هستند؛ بدین معنی علیرغم اینکه هنوز به ما اجازه بسته‌بندی با دوام و فیبر کمتر نسبت به سایر مواد جعبه‌ها را می‌دهد در مقایسه با بسته‌بندی‌های دیگر درختان کمتری برای تولید همان مقدارجعبه استفاده می‌شود.

مثل همه جعبه ها‌ی تاشو MOD-PAC، مقواهای این نوع جعبه‌های کرافت ازچوبهای SFI (طرح پایدار جنگلداری) چوب‌های جمع آوری شده و درختکاری مجدد و استفاده از شیوه‌های سازگار با محیط زیست بدست آمده است. در حالیکه جعبه‌های کرافت از مواد بازیافتی ساخته نشده است آنها قابل بازیافت و کمپوست هستند.

مواد استفاده شده در این مقواها برای تماس مستقیم با موادغذایی توسط سازمان غذا و داروی آمریکا به رسمیت شناخته شده است و گواهی حلال بودن آنها تایید شده است.

جعبه های کرافت به صورت یک تکه و دو قطعه به سبک جعبه‌های آب نبات ارائه می‌شود. سبک جعبه‌های یک تکه‌ای کوچک مناسب برای جلب توجه و یا با هدف ایجاد انگیزه خرید از اقلام پیشخوان‌تان است.



جعبه‌های شکلات شبه کرافت در نمایشگاه‌ها و بازارهای کشاورزان در دسترس هستند. در زمینه‌ها وجلدهای جداگانه مناسب برای دسته‌بندی محصولات گیاهی و سایر شکلات‌ها هستند.

جلدهایی با پنجره‌های ساخته شده از ویولن سل سازگار با محیط زیست به منظو قرار دادن کالا در حداکثر معرض نمایش در دسترس هستند. جعبه‌های تعارفی کرافت در قالب کیسه‌های خرید و جعبه‌های شبه کرافت عرضه می شوند.
خبرگزاری فودنا-95/10/30

دیدگاه ها


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید

همزمان با تأیید انتشار دیدگاه من، به من اطلاع داده شود.
* دیدگاه هایی كه حاوي توهين است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن دیدگاه های خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.