قیمت ۶ نوع میوه و صیفی کاهش یافت

  • تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
  • بازدید : ۲۴۹۰
رئیس اتحادیه میوه و سبزی از کاهش قیمت ۶ از نوع صیفی‌جات و میوه در بازار خبر دادند.
سیدحسین مهاجران آخرین تحولات بازار میوه و سبزی را مورد اشاره قرار داده و اظهار داشتند: قیمت گوجه فرنگی نسبت به هفته گذشته بین ۷۰ تا ۸۰ درصد کاهش یافته و درحال حاضر قیمت نوع باکیفیت این محصول بین ۸۰۰ تا ۱۵۰۰ تومان میباشد.
وی همچنین از کاهش حدود ۲۰ درصدی قیمت انارهای با کیفیت متوسط خبر داده و گفت: قیمت انار باکیفیت متوسط بین ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان است ضمن اینکه نرخ انار باکیفیت نیز با حدود ۵ تا ۶ درصد کاهش نسبت به هفته قبل به ۳۰۰۰ تا ۳۵۰۰ تومان رسیده است.
ایشان با اشاره به اینکه قیمت انواع سیب درختی درجه دو نیز کاهشی جزیی داشته ، افزود: قیمت این نوع سیب بین ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان و همچنین نرخ سیب قرمز با کیفیت ۳۰۰۰ تومان و سیب سفید ۳۵۰۰ تومان اعلام شده است.
مهاجران قیمت هرکیلوگرم سیب زمینی را بین ۶۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان و پیاز قرمز و سفید را بین ۶۵۰ تا ۱۰۰۰ تومان عنوان و اضافه کردند: نرخ انگور بی‌دانه با کیفیت متوسط حدود ۵۰ درصد ارزان گردیده و درحال حاضر بین ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان است.
به گفته ایشان قیمت هرکیلوگرم گریپ فروت توسرخ بین ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان، موز بین ۳۰۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان، سبزی جور(پلو، کوکو، آش و قورمه) بین ۸۰۰ تا ۱۲۰۰ تومان، لیموشیرین بین ۲۵۰۰ تا ۳۵۰۰ تومان، و سبزی خوردن بین ۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰ تومان است.
مهاجران با اشاره به اینکه قیمت نارنگی هم حدود ۱۰ درصد ارزان گردیده، افزود: نرخ این محصول درحال حاضر بین ۱۵۰۰ تا ۳۵۰۰ تومان است ضمن اینکه قیمت پرتقال کوهستان نیز از ۵۰۰۰ تومان به ۴۵۰۰ تومان کاهش داشته و نرخ نوع رسمی این میوه از ۳۰۰۰ تومان به ۲۰۰۰ تومان کاهش یافته است.
خبرگزاری مهر-1395/08/02

دیدگاه ها


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید

همزمان با تأیید انتشار دیدگاه من، به من اطلاع داده شود.
* دیدگاه هایی كه حاوي توهين است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن دیدگاه های خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.