بازهم نبود نظارت و وجود عسل های تقلبی در بازار

  • تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
  • بازدید : ۲۶۲۸
رئیس اتحادیه زنبورداران اعلام کرد :به دلیل نبود نظارت کامل ومناسب برروی محصولات خوراکی، نظاره گر فروش شبهه عسل های تقلبی در بازار هستیم.
عفت رئیسی، رئیس اتحادیه زنبور داران درباب عسل های تقلبی موجود در بازار اعلام کردند: متاسفانه به علت نبود نظارت درست دستگاه های اجرایی بازاری برای دللان و سودجویان ایجاد گردیده که به راحتی و فقط با استفاده از یک نام تجاری اقدام به تولید و بسته بندی شبهه عسل های میشود که خارج از سیستم زنبورداری است.
ایشان با اشاره به اینکه تولید این گونه عسل ها مورد تایید اتحادیه زنبورداران نیست،بیان کردند: نظارت بر روی کیفیت عسل وظیفه سازمان دامپزشکی و نظارت بر روی بسته بندی محصولات خوراکی بر عهده سازمان استانداردمی باشد؛ولی وجود چند دستگاه برای نظارت روی یک محصول باعث شده که وظایف متولیان مربوطه به درستی انجام نشود.
ایشان تصریح کردند: طرح تشویقی استاندارد باعث شده که این بازار کاذب به وجود و سود جویان با استفاده از یک نام تجاری اقدام به تولید عسل های تقلبی نمایند، از این رو در فروشگاه های معتبر و بزرگ نیز فروش این محصولات را شاهد هستیم.
رئیس اتحادیه زنبورداران در پایان اعلام کرد: بارها اعلام کرده ایم درخصوص نظارت بر این محصول و اطمینان بخشی به مردم با تمام توان دستگاه های نظارتی کمک می کنیم.خبرگزاری فودنا-95/07/25

دیدگاه ها


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید

همزمان با تأیید انتشار دیدگاه من، به من اطلاع داده شود.
* دیدگاه هایی كه حاوي توهين است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن دیدگاه های خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.